fredag den 17. september 2010

Til alle læsere

Vil nu forsøge at vende tilbage til bloggen. Jeg har ikke været online længe, og det har der været mange grunde til. Jeg har haft afsindig travlt, men der er også en masse private ting der spiller ind. Desuden gør 2.g og to jobs det heller ikke lettere for mig. Så nu har jeg sagt det ene op, for at få mere tid. Jeg vil bestræbe mig på, at begynde at blogge igen. Jeg har også haft problemer med min computer, så har ikke kunnet ligge billeder ind. Eller i det hele taget åbne nogen form for blogs. Den er stadig i stykker, men vil prøve på at finde en løsning. Jeg kan se, at der i det hele taget ikke er blevet blogget så meget som tidligere, men sådan kan det jo gå. Jeg håber at vi begge kan blogge optimalt fremover. Det vil nok tage lidt tid, før jeg får det hele op at køre igen. Det kan være, at Lærke også kommer mere på banen, i forsøget på at opretholde en aktiv blogging :-)
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar