tirsdag den 3. august 2010

Blogleg - Lærke

Så er det vidst på tide, at jeg får besvaret den her blogleg, som jeg er blevet tagget i af Pernille :-)

Navn: Lærke
Blog: www.emmaoglaerke.blogspot.com
Kælenavn: Perk (svært at forklare hvordan det udtales, men noget i retningen af: pøørk :-D)
Yndlingsfilm: der er så mange gode men en god film er en film, hvor man stadig tænker over den efter den er slut.
Yndlingsbog: Læser mest magasiner desværre :-)
Yndlingssanger/sangerinde: Lady Gaga for hendes vilde og nyskabende stil.
Yndlingsband: den var svær.
Yndlingsserie: Desperate Housewifes, Greys Anatomy, Friends.
Yndlingsmad: Alt fra en dejlig rugbrød med leverpostej og god gammeldaws mad, til indisk og mexikansk mad. Jeg elsker at smage nye retter, og så spiser jeg lige så meget som en voksen mand :-D
Yndlingsblog: Hanna&John, anywho, Pagik, 5 inch and up, Sidseloglasse, der er så mange gode!
Yndlingsskuespiller: Johnny Depp, mums!
Yndlingsmusik: Jeg er til meget forskelligt. Rock, blues, pop, dansk muik.
Yndlingsårstid: Forår! Der findes da ikke noget bedre, end når lyset begynder at komme efter en lang og kold vinter.
Yndlingsfrugt: Årstidens frugter.
Yndlingsfarve: Snakker vi tøj, er det helt klart sort, hvidt og nude. Ellers har jeg altid været betaget af turkisblå, fordi den minder om tropisk vand om sommeren.
Tøjstil: Jeg prøver at holde det enkelt med lækre detaljer.
Stilikon: Hanna, Erin Wasson, Alexa Chung
Forbillede: Min far :-) og så beundrer jeg folk, som har valgt at ændre deres skæbne og skabe deres liv på egen hånd.
Fremtidsdrøm: At kunne se tilbage på mit liv og være yderst tilfreds med, hvad jeg har opnået og glæde mig over de bekendtskaber jeg har gjort mig. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar