mandag den 9. august 2010

Rulamsjakken

Der er vidst ikke nogen tvivl om, at rulamsjakken er "the shit" den kommende sæson. Jeg kan selv bedst lide Acnes modeller, men er overhovedet ikke interesseret i at smide alle mine penge efter sådan én. Lindex har lavet denne, som koster 799 DKK. Find den her. Jeg synes den er rigtig fed, og den er et godt alternativ. Jeg ville bare gerne have haft den i sort, og det kan man pt ikke. Nu må jeg se - jeg skal have to jakker i år, og har allerede købt den ene, som jeg vil vente med at vise.
Emma

3 kommentarer:

  1. den læder rygsæk fra ebay, som emma forleden viste, har jeg lige et par grublerier over; tror i den ville kunne rumme A4 skolebøger, og hvor mange? og hvordan var servicen?

    SvarSlet
  2. Hej Anne Louise
    Jeg bruger den selv til skolebrug, da jeg købte den fordi den kunne rumme A4-ark. Men så heller ikke mere end det. Jeg har sådan nogle mapper, som er til A4-ark (meget tynde mapper) som er lidt længere end et normalt A4-ark, og det kniber med at lukke den. Men hvis det ikke er større end A4, vil jeg godt mene, at de kan være der. Hvis du både skal have madpakke, penalhus, kalender osv, kan der nok kun være nogle stykker. Hvis du har en netbook som jeg, er det begrænset hvor meget plads der er. Jeg går selv i 2.g, og tror ikke, at den vil kunne rumme alt det jeg skal have med de dage, hvor jeg har meget med. Håber det kunne hjælpe dig, ellers vender du bare tilbage :-)

    Emma

    SvarSlet